mijn moeder drinkt altijd bessen met spa rood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bessen met jus is een bekende, maar bessen met 7 up is ook heel lekker.
13 jaar geleden
De fruitige bessensmaak fleurt zelfs een eenvoudige witte wijn helemaal op. Die frisse fruitsmaak doet het ook uitstekend bij of in een zoet nagerecht. Een scheutje bessengenever in een vruchtensalade of een gelatinepudding van rood fruit is een waar genot. Als je matig met alcohol wil doen, leng je een deel bessengenever aan met mineraalwater met bubbels. Dat geeft net even die extra tic aan het calorie-arme dieet om de vakantiepondjes kwijt te raken. Probeer ook eens een Frambozen of bessenjenever met een beetje champagne. Niet te veel van drinken het is nogal koppig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7up of sprite .
niet oordelen als je het niet geprobeerd hebt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met ijsblokjes
en / of soda
mmmmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker door (zelfgemaakte) ijsthee met wat vruchtjes erin!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lipton Ice Tea, citroenjenever en een schijfje citroen,

! borrelglas Malibu, 1 borrelglas, Passoa, 1 borrelglas bessenjenever, aanvullen met sinaasappelsap en ijs.
Ik weet niet of je een cocktail bedoelt, maar deze is heerlijk!

Ook lekker en apart;
Schep een flinke bol vanilleijs in een shaker of blender,
Schenk er 2 cl. bessenjenever bij, ijsblokjes erbij en "shake it baby"! Even flink shaken. Ook lekker is wat limoen-of citroensap in de shaker erbij. Vul in een cocktailglas en hang een takje aalbessen over de rand.

Aalbessen met suiker en een scheutje bessenjenever mengen. Lekker met vanillevla.
Bessenjenever geeft ook een cick aan warme bessensaus met griesmeelpudding en amarettokoekjes.
amc