Krijg je van Gember energie thee van zonnatura echt meer energie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2.3K

Het beste antwoord

Dit krijg je waarschijnlijk niet zo direct als bij suiker, of caffeine. Maar als je het een langere periode gaat gebruiken is er kans dat gember je meer energie geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gember is een wortel met kractige eigenschappen.
Elke dag kauw ik een stukje rauw, het zo bloedzuiverend werken. En geeft een heerlijk frisse smaak in de mond.
de thee smaakt vast, of hij echt energie geeft is een kwestie van uitproberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kop verse gemberthee na de maaltijd bevordert de omloop van voedselenergie in je lichaam, zodat je er maximaal profijt van hebt. Het zou ook energie geven, met een paar klontjes suiker zeker wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schat dat er, om er extra energie van te krijgen, toch echt suiker in moet zitten... Maar je kunt jezelf er natuurlijk wel lekker verfrisd door voelen.
Ik weet wel dat gember eten helpt tegen menstruatiepijn.