Is de 43 likeur met crème brûlée smaak korte tijd beschikbaar?

Is het een limited edition?

3 maanden geleden
in: Dranken
Inekez1
3 maanden geleden
Het is in elk geval gelanceerd als limited edition. Dat staat ook op de fles. Maar als blijkt dat een limited edition heel goed verkoopt, zal de producent snel geneigd zijn om het vast in het assortiment op te nemen. De licor43 chocolate was ook een limited edition, jaren geleden. Maar die verkocht zo goed dat het vast in het assortiment is gekomen. Voor de creme brulee zou hetzelfde kunnen gelden, maar als er weinig vraag naar is zal het gewoon weer uit het assortiment verdwijnen. Dat geldt overigens ook voor producten die niet als 'limited edition' in de markt worden gezet. Als de vraag inzakt, houdt vanzelf de productie en verkoop een keer op. https://www.licor43.com/nl-nl/faqs/

Antwoorden (1)

Nee. Dat stel ik na zo'n twintig verschillende sites te hebben bekeken en constateer dat nergens een beperkte tijd staat wanneer deze drank beschikbaar is. Het is overal gewoon op voorraad. Dus de conclusie is het 't hele jaar door gekocht kan worden.
Amadea
3 maanden geleden
Inekez1
3 maanden geleden
Misschien heb je gelijk dat het gewoon jaarrond (en jaren lang) beschikbaar blijft. Maar die conclusie kun je echt niet trekken uit het feit dat het nu (januari) nog overal beschikbaar is. Het komt met regelmaat voor dat er voor de kerstperiode iets nieuws wordt gelanceerd. De voorraad die na kerst over is, is dan in januari nog beschikbaar. De licor43 chocolate was ook een limited edition, jaren geleden. Maar die verkocht zo goed dat het vast in het assortiment is gekomen. Als de creme brulee nu nog overal volop verkrijgbaar is, zou dat dus ook kunnen betekenen dat er juist niet veel vraag naar was en dat het om die reden juist wel uit het vaste assortiment verdwijnt. https://www.licor43.com/nl-nl/faqs/
ronron1212
3 maanden geleden
@Amadea is dat dan een garantie dat het altijd dit jaar dus te koop blijft? Is wel erg kort door de bocht
Mikaapje
3 maanden geleden
Mag het hopen ben nog geen 18 en had een klein slokje op en is enorm lekker xD, weet iemand of je dat lang kan bewaren?
Amadea
3 maanden geleden
Licor 43 Crème Brûlée heeft geen houdbaarheidsdatum, omdat de alcohol als conserveermiddel fungeert. Als je het bewaart in een goed gesloten fles met de originele sluiting dan zal het niet bederven. Hooguit zal de smaak iets veranderen, maar dat levert geen gevaar voor je gezondheid op.