Waarom ziet een fles coca cola op reclames eruit als dondere appelsap?

Al zet je een 2000w bouwlamp achter de fles, dan wordt het nog niet zo licht als op de foto. Wellicht ziet het er mss iets aantrekkelijker uit, maar is het dan geen bedrog?

Picture for question
een jaar geleden
in: Dranken
1.6K
TurfGraver
een jaar geleden
Welk reclame foto ziet er wel uit als het echt product dan?
tinus1969
een jaar geleden
Waarom zou dit bedrog zijn? Hoe word je bedrogen?
MarcusB
een jaar geleden
@tinus1969 moet ik de vraag nog een keer stellen of...
Antoni
een jaar geleden
@MarcusB, ik vermoed dat tinus1969 bedoelt te vragen waarom jij dit bedrog vindt. De reclame is van een bruine drank. Cola is een bruine drank. Is het dan echt van belang voor jouw vertrouwen in het product of in de fabrikant of de kleur van de drank in de reclame lichtbruin of donkerbruin is?

Antwoorden (1)

In de reclamewereld wordt van alles toegepast om een product aantrekkelijk te maken. Cola moet ook een mooie kleur hebben om aantrekkelijk te zijn. Kleurstoffen en belichting worden hier vaak toegepast. In de video zie je voorbeelden van wat er allemaal bij kan komen kijken.
een jaar geleden