Kan je koude koffie in het waterresevoir van je koffiezetapparaat doen en opnieuw laten doorlopen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dranken
5K
Amadea
3 jaar geleden
Heb je een magnetron? Daarin kun je heel simpel de koffie in jouw kopje of beker weer drinkklaar opwarmen. Het wordt wel een beetje sterker, dus je kunt er misschien nog wat vers water aan toevoegen.

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan, maar waarom zou je?
Wil je de koude koffie opwarmen neem dan een melkpannetje en zet dit op het vuur met de koffie er in.
Of is de koude koffie te slap dan kan je deze opnieuw zetten met een nieuw filter met koffie er in.
Antwoord: ja hoor dat kan.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Rieneke1
3 jaar geleden
Zeker, het kan. Maar of de koffie nog te drinken is?
Utrecht
3 jaar geleden
En wat vind het verwarmingselement hiervan?
Niet bedacht dat de (opgeloste) koffie kan neerslaan of inbranden op het verwarmingselement?
Redelijke kans dat je je apparaat om zeep helpt.
Dat kan, wordt het waterleidingkje wel vies