Waar koop je de lekkerste Prosecco?

Ken je het al, die heerlijke tintelige Prosecco? maar waar koop je nou de lekkerste?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie vraag! Deze hou ik in de gaten voor tips.

Het beste antwoord

De beste Prosecco vind je dus niet bij Albert Heyn, maar in Italie. Nu ligt Italie niet zo dichtbij, dus als alternatief zou je ze via internet kunnen bestellen bij de vele groothandels die online verkopen. De beste Prosecco komt in ieder geval uit Asti en omgeving.
Google eens op "Prosecco" + "bestellen" en de Prosecco wereld ligt aan je voeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij de slijter..lijkt mij';-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hi, hi Helaas hij was uitverkocht............
in Italië...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de beste Prosecco is te koop bij de Albert Heijn, deze komt rechtstreeks uit noord Italië, heeft lichte bubbeltjes en is Verrukkelijk als aperitief, bij voorgerechten en bij vis.