Hoe lang blijft houdbare melk in de winkel staan?

als die niet verkocht word

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Tot 2 dagen voor de verlopen houdbaarheids-datum. In sommige supermarkten gaat het artikel dan uit de schappen omdat ze alleen optimale kwaliteit willen leveren. In andere supermarkten wordt het artikel met korting verrekend zodat de consumenten weten dat het tot bepaalde datum te gebruiken is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alles heeft een houdbaarheids datum Kijk maar op de verpakking.Dus tot die tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de dag dat de datum verloopt moet de melk uit de schappen.