Waar kan je grote Jack Daniels glazen kopen?

Niet de Whisky glaasjes van +- 25 CL, maar echt een groot glas.
Het liefst niet uit het buitenland i.v.m. verzendkosten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt misschien het beste in google Jack Daniel glas intypen bij afbeeldingen en dan kijken of er een groter glas bij zit.

Antwoorden (3)

Een lange tijd hebben deze glazen bij de fles gezeten (zie foto), niet zo heel lang terug, hooguit een jaar terug, enkele slijters zullen ze misschien nog wel hebben staan, ik zal gewoon langsgaan en vragen, dan kan je ze voor een paar euro al meekrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn grote glazen van Jack Daniëls, dit zijn dan het Jack Daniëls Longdrink glas en het Jack Daniëls Limonadeglas. Als je een groot Whiskyglas bedoeld, dan kun je terecht bij Markenglas.de. Zij hebben JD Longdrink glazen van 35 cl. Voor de limonadeglazen kun je ook bij Markenglas.de terecht.