Hoeveel koolhydraten zit in een fles Galilei Hugo Green?

Op de achterkant staat het niet en op het internet kan ik het ook niet voor zover ik kan niet vinden. Het gaat om de Galilei Hugo Green van 0,75 L die ze bij de Albert Heijn verkopen.

4 jaar geleden
in: Dranken
6.2K
Amadea
4 jaar geleden
Als ik jou was zou ik me meer druk maken om de alcohol die in die fles zit, 6.9%, dan om de koolhydraten. Bovendien bevat die drank sulfieten, ook niet goed voor je gezondheid. Dus laat die fles in de kast staan en drink een glas water.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heel goed Amadea. Als er slechts 6,9% alcohol in zit betekent dat ook extra sulfiet, want anders wordt ie snel zuur. We noemen dat HOOFDPIJNWIJN (vanwege de vele sulfiet).

Antwoorden (1)

Zoete witte wijn bevat doorgaans 5,9 gram koolhydraten PER GLAS.