Wat zijn normale vervangers van frisdrank?

Ik dronk altijd ijsthee, maar dat is natuurlijk één bonk suiker. Weet iemand een goede fris / vruchtendrank die gewoon zo te kopen is en beter / minder slecht is voor je lichaam (in het kader van afvallen).
Note: Ik zoek wel iets met een smaakje en iets fris. Online staat al van alles, maar dit zijn allemaal zelfgemaakte drankjes. Ik wil het liefst iets simpels wat vervangbaar is (buiten thee, water en de lightvarianten van het bekende dranken om). Iemand tips?

Alvast bedankt!
** Met 'normale' bedoel ik natuurlijk gezondere, beetje vage woordkeuze misschien, excuus!
Iets dat gewoon in de supermarkt te koop is.

Toegevoegd op 01 januari 2019 18:39: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Zo te koop in de winkel is verfrissend water met smaakje. Bv Spa touch of mint en ook Sourcy Vitamin limoen, lychee. Even uitproberen wat je smaak is en klaar. Water met munt + limoen is heel verfrissend met smaak. Kost geen drol en hoewel eigen maak, te simpel voor woorden en in de koelkast in bulk in voorraad op te slaan. Iedere dag mee te nemen voor onderweg in duurzame drinkbeker. Er is dus keus, is ook afhankelijk van je beurs.

karvan cevitam 0.0 (groene dop) zonder suiker. gewoon in supermarkt te koop. zelf aanmaken naar behoefte met water b. v. 1 deel op 10 delen water is mijn keus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100