Welke zoete alcoholische drankjes uit de Lidl en Aldi zijn lekker?

Amaretto lust ik absoluut niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
7.4K

Het beste antwoord

Limoncello gekoeld is lekker als je van citroenen houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar kun je het best achter komen,door elke week een ander te proberen,tot je zegt: dit is 'm! Omdat smaken verschillen kun je niet afgaanop wat een ander zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik heb jaren geleden bij een vriendin wel eens Koffiekaatje gedronken uit de Aldi. Geen idee of ze het nog hebben, het was een soort Bailey"s, of Baily''s. Ik vond het wel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of ze het in hun assoriment hebben, maar er is een zoete sherrysoort: Pedro Ximenez (PX).
Die is echt héél erg lekker (bij cocola, bij ijs).
Wordt gemaakt van druiven die eerst in de zon hebben liggen drogen voordat ze geperst worden.
Is voor mij de allerlekkerste zoete alcoholische drank.
PX heeft 16% alcohol en dat is wat minder alcohol dan baileys, cointreau, Licor 4, Grand Marnier, en zo.
Ik zou zeggen proost!
En je weet: Geniet en drink met je maten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De blauwe ISO-flesjes van de Aldi zijn mijn favoriet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms hebben ze 'Muscat' of 'Mucatel' wijn, een witte honingachtige wijn, stroopachtig en enorm zoet. Heerlijk, hou het in de gaten, want ze hebben het niet altijd!

Ook een wijn als een zoete Riesling hebben ze ook nog wel eens.

Lekker! Proost ;-)