Boven de 5 promille, dat komt neer op ongeveer 25 biertjes op een avond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat ligt aan het alcoholpromillage in je bloed.
De een kan meer hebben dan de ander

Toegevoegd na 51 seconden:
Het gaat dus niet om het aantal biertjes, maar om de hoeveelheid alcohol in je bloed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de wetgever al bij drie biertjes omdat automobilisten dan al veel meer een gevaar op de weg zijn en ze jou kunnen aanrijden waardoor je in coma kan raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zo kan je het ook zien! :-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha!!! Leuke manier van bekijken! Daarvoor een +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht eerst, zo die gaat echt een verkeerd antwoord geven en toen bwahaha, wat een epische conclusie.
Dat ligt er helemaal aan hoe je lichaamsbouw is en of je een al wat meer ervaren drinker bent of niet.De ene persoon kan er nu eenmaal beter tegen dan de andere.
Maar het is erg onverstandig om het er op aan te laten komen,ik bedoel als ik 20 zeg en jij gaat er 19 drinken.
Ik heb al veel (mn jongeren) gezien die zich zelf dit hebben aan gedaan.Geloof me dat wil je niet,de kans op blijvend letsel is reeel en wat te denken van de ouders die naast zo'n bed staan.Vreselijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschild maar drink gewoon niet te veel je voelt het aankomen