Hoeveel flessen Champagne worden er jaarlijks in de Champagne streek geproduceerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Het beste antwoord

Gemiddeld worden er ieder jaar 250 miljoen flessen champagne geproduceerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat weet ik niet maar in ieder geval minder dan dat er als zodanig worden verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 2007 werden wereldwijd 338,7 miljoen flessen champagne verkocht.