Waar in Nederland verkopen ze Coca-Cola Clear of Crystal Pepsi?

Zijn deze producten te koop in fysieke winkels ergens in Nederland?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Dranken
11.7K
Amadea
5 jaar geleden
Nergens. Voor de nieuwe colavariant moet je naar Japan, en de teruggehaalde geflopte versie van pepsi is alleen in in Amerika en Canada verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Niet, alleen in Japan is Coca Cola clear te koop.
https://www.bustle.com/p/clear-coca-cola-is-launching-in-japan-on-june-11-the-pictures-will-give-you-so-much-fomo-9327043
TurfGraver
5 jaar geleden
Waar nog meer dan jodokus52?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Turfgraver
Ik schrijf toch -Niet- komma alleen in Japan is Coca Cola Clear te koop. Met bron.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Crystal Pepsi kan je binnenkort bestellen op www.bob-candy.nl of de-snoepwinkel.nl ik ben ook al heel lang opzoek en naar lang zoeken eindelijke en adres gevonden!

Het beste antwoord

Nergens.

Voorlopig komt Coca Cola Clear in Nederland niet op de markt. Of het drankje ooit naar ons land komt valt nog niet te zeggen. Het wordt eerst alleen in Japan geïntroduceerd.

Kevin Strahle, een youtuber die bekend is onder de naam L.A. Beast, heeft in 2015 geprobeerd Crystal Pepsi terug op de markt te brengen, nadat het in 1992 nieuw verscheen maar in 1993 weer verdween. Maar volgens een recent bericht, 31 mei 2018, is het voorgoed verdwenen.
Amadea
5 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt de coca cola clear bij de jamin kopen of online bij de jamin
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
inderdaad
https://www.jamin.nl/Internationaal/coca-cola-clear-500ml
Amadea
5 jaar geleden
Dat zal dan sinds kort zijn. Want in juni was dit niet het geval!
http://de-snoepwinkel.nl/nl/crystal-pepsi-kopen#intro

Hier kan je het bestellen heb ik ook gefaan