In welke supermarkt kan je Grolsch kanon kopen en is dit wel een goed biertje?

Ik ben niet zo van het drinken maar omdat het maandag 2de kerstdag is zou ik graag met een paar vrienden bier willen kopen en ik heb gehoord van mensen die vaker drinken dat dit wel een goed biertje is. In welke supermarkt kan je deze kopen en wat is de prijs ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb het in ieder geval vanmiddag nog bij de Jumbo gezien, denk dat ze het bij de c1000 ook wel zullen hebben.
bedenk wel dat dit een nog al sterk biertje is, ik persoonlijk vindt het niet lekker, maar dat is een kwestie van smaak.
persoonlijk zou ik zeggen als je gewoon een "lekker" biertje wilt drinken geef dan 50 cent meer uit en ga voor een belgisch speciaal biertje.

Toegevoegd na 45 seconden:
Blikje kost geloof ik rond de 1,50
En vergeet niet het is een biertje met 11,6 %

Toegevoegd na 1 dag:
En voor 50 ct meer bedoel ik haal dan bv. een palmpje ofzo iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewone pils is meestal 5% soms iets meer alcohol.
De trend is dat bieren steeds meer alcohol gaan bevatten, maar dat maakt ze nog geen betere bieren, maar als mensen vooral bier willen drinken om snel aan hun taks te komen is Kanon een prima bier.
Het is ook in veel supermarkten te koop.
Persoonlijk hou ik meer van een goed Belgisch biertje, zoals de verschillende trappisten of een La Chouffe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn C 1000 is Grolsch Kanon te koop.
Dinsdag 27 december gaat dit filiaal pas weer open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hemel, je bent niet zo van het drinken en je wilt direct aan een kanon-biertje??
Succes.

Als je van bier houdt en dan vooral van wat sterker bier dan is kanon een heerlijk biertje. Als je niet zo van het drinken bent, dan zou ik liever iets lichters nemen.

Waar het te koop is: Bijna elke grote supermarkt heeft het Kanon wel in haar assortiment.
Probleem is echter dat ik het vermoeden heb dat er niet heel veel supermarkten open zijn op Tweede kerstdag, dus in hoeverre het je gaat lukken het biertje nog te bemachtigen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen echte bier drinker bent, pas dan op met 't Kanon, je word zo zat als een "kanon" misschien zijn jou bekenden meer bierdrinkers. Een bokje van boven genoemd merk smaakt ook prima, heb je ook iets meer aan de visite,ze blijven dan wel langer zitten !!!
Proost !!!