Ja, er zijn landen waar geen leeftijdsgrens is.
Bijvoorbeeld Cambodja, Comoros, Equatoriaal Guinea, Guinea-Bissau, Haiti, Indonesië, Israël, Jamaica, Macau, Myanmar, Senegal, Singapore, Togo, Uzbekistan, Vietnam, Zuid-Korea.

Toegevoegd na 23 uur:
Wat Indonesië betreft: 90 procent van de bevolking is moslim. Er is dan wel geen leeftijdsgrens, maar toch mag vrijwel niemand er drinken vanwege het geloof.
SimonV
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Waarbij ik over Indonesië kan vertellen dat dit grotendeels islamitische land niet zomaar alcoholische dranken schenkt. Daar moet je speciale plekken voor weten.
SimonV
6 jaar geleden
Grappig, zoiets wilde ik zelf ook nog toevoegen... ;-)