Welk (sterk) alcoholische drankje heeft het minste smaak?

Ik merk met uitgaan met vrienden enzo dat er vaak sterke drank word gedronken, probleem is ik hou er alleen niet zo van. Het smaakt gewoon veel te vies dus hou ik het meestal bij een biertje. Maar nu wil ik ook wel eens een keer heel onverantwoordelijk een keer lekker aangeschoten zijn zonder teveel geld aan bier kwijt te zijn. Bestaat er een sterke drank dat niet zo vies van smaak is of gewoon bijna geen smaak heeft?

oordeel mij aub niet over deze vraag, iedereen is jong geweest ;)

Toegevoegd na 4 dagen:
Even voor de duidelijkheid, ik MOET niks van mijn vrienden. Het is echt puur voor mezelf, ik wil wel een keer wat anders dan bier drinken namelijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als beginner kun je de volgende drankjes proberen: Een breezertje, bessen, pisang ambon, of amaretto (met ijs) Allemaal vrij zoete drankjes.

Absint. Het heeft wel een behoorlijk stevige smaak (Anijs achtig), maar je hebt er gewoon maar heel weinig voor nodig om aangeschoten van te worden; het bevat 60 tot 80 procent alcohol...

je kan ook gewoon een heineken biertender kopen en gelijk aan je keel zetten en leeggieten ben je ook wel ver

Rode whisky cola is heel lekker. Smirnoff Ice ook, maar daar zit maar heel weinig alcohol in (en raak je dus niet zo snel aangeschoten van :) ) Je kunt ook smirnoff pure met bitterlemon doen..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100