Welke hete drank kan ik drinken behalve koffie, thee en chocolademelk?

Ik drink veel thee en lust geen koffie en choco, maar wil eens een keer iets anders drinken. Omdat ik een koukleum ben, wil ik wel graag hete drank.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kwast. Is heet water met citroensap en suiker. Heerlijk!

Melk met anijsblokjes.

Gluhwein :)

Chilisaus

Warm tomatensap, eventueel met een vleugje sambal. Heerlijk! Net soep eigenlijk.. Ook lekker met wat verse kruiden, als basilicum of bieslook, koriander of lavas (maggikruid).

warme melk

melk met klein beetje kaneel dit werkt ook verzachtend bij buikkrampen

Soep. Rooibosdrank.

Als je een eigen tuin hebt, of een balkon, kan je pepermunt gaan kweken, enkele takjes pepermunt in een mok heet water geeft een heerlijke verkwikkende thee. Je gaat er goed van slapen, is uitstekend voor je maag en je krijgt het er lekker warm van. Zo heet mogelijk drinken in kleine slokjes. Je kunt het e.v.t. ook gedroogd kopen in een reformwinkel.

Bouillon(soep).

Cup a soup of makkelijker: Pak een bouillonblokje en gooi dat in heet water. Lekker bouillonnetje.

chai, is wel thee maar als je het zelf maakt is het veel lekkerder dan uit een zakje en je wordt er lekker warm van. benodigdheden 13 groene kardemomzaden 13 kruidnagels 1 steranijs 5 zwarte peperkorrels stukje gemberwortel van 1cm halve liter melk halve liter water honing naar smaak 1 el zwarte thee Doe in een hoge pan een beetje olie en voeg alle kruiden toe. roeren totdat de kardemomzaden verkleuren. voeg dan de halve lieter water toe en de thee laat alles ongeveer 5 minuten koken. Voeg dan de de halve liter melk toe en laat het ongeveer 5 trekken (niet koken). voeg dan de honing toe, je kan het zo zoet maken als je wilt. Zet een zeef op je theepot en schenk de thee erin zodat alle kruiden achetblijven in de zeef. het smaakt echt verrukkelijk ik heb het leren maken door een indiase dame het verwarmt je hle lijf. succes

soep

Chai Bambu Caro Limonade-siroop met warm water Citroen- of sinaasappelsap met warm water Warme appelsap

Ovomaltine. Ik heb het zelf eenmaal gedronken. Het had de roep gezond te zijn, en het is een soort oploskoffie, maar dan anders.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100