Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

werkt energie drank?

ik drink wel eens energy drink (meestal redbull, bullit en blue bastard) maar werkt het ook echt en van welke kun je echt hyper worden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In energiedrank zitten suikers die snel opgenomen worden mar hoog energetische drankjes kunnen namelijk ook omgezet worden in vet. Net als alcohol. Als je suikers tot je wil nemen, eet dan een banaan. Die zit vol koolhydraten die snel omgezet worden in energie en is nog gezond ook. De energiedrankjes zijn veelal voorzien van caffeïne die het oppeppende werk doen. Een bak sterke koffie heeft hetzelfde effect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je wordt van allemaal hyper én dat is nou juist het probleem van die drankjes. Omdat je je goed gaat voelen werkt het ook verslavend.

Pas alsjeblief op dat je niet te veel van die rommel drinkt.
Er zijn gevallen bekend van mensen die zelfs na twee blikjes opgenomen moesten worden omdat hun spieren zo verstijfden dat ze niet meer konden onstspannen. Er zitten stofjes waar sommige mensen heel heftig op reageren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft wel enig effect door de hoeveelheid aan suikers die erin zit. Maar het is echt een aanslag op je tanden, dus ik zal je niet aanraden het te drinken, een banaan of zo eten lijkt me veel beter. En al die troep zoals taurine en cafeïne lijkt me ook niet verstandig om het in hoge mate te consumeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding