Waar is het duurste terras .( IN NEDERLAND ) En wat kost daar een glas bier ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2.7K

Het beste antwoord

IK moest 9€ betalen op een terras bij het staton cs te rotterdam

ik schrok me kapot de rook kwam uit mijn oren

Toegevoegd na 8 minuten:
voor 2 bier normale glazen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar daar dan ben je dan ook wel in gezelschap van de internationale maffia !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee joh sherpa het waren 2 pilsjes zie bewerking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die met name oost-europese mafffia maakt dat daar niet uit.

Andere antwoorden (5)

In Amsterdam Opvallend was dat de prijzen per terras erg kunnen verschillen. Zo betaalde de Consumentenbond op ergens het Rembrandtplein 2,20 euro voor een biertje, maar was het enkele deuren verderop 3,50 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Amsterdam kun je het duurste terrasje pakken.

Een rondje kost daar gemiddeld 16 euro. De hoofdstad is dit jaar al voor de zesde keer de duurste terrasstad van Nederland.
Dat blijkt uit het donderdag verschenen onderzoek van horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners. Dat neemt elk jaar een kijkje op de meest toeristische pleinen en gebieden van de 21 grootste steden van Nederland
De onderzoekers bestellen overal twee fluitjes, twee rosé en twee fris.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie op een terras zit en een rondje wil geven, is het duurste uit in Amsterdam. Een rondje kost daar gemiddeld 16 euro. De hoofdstad is dit jaar al voor de zesde keer de duurste terrasstad van Nederland.

Dat blijkt uit het donderdag verschenen onderzoek van horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners. Dat neemt elk jaar een kijkje op de meest toeristische pleinen en gebieden van de 21 grootste steden van Nederland. De onderzoekers bestellen overal twee fluitjes, twee rosé en twee fris.

Rotterdam staat op nummer twee. Een rondje kost daar gemiddeld 15,23. Daarna komt Den Haag, met 15,20 euro. Enschede is de snelste stijger. De stad stond in 2008 nog op plek twaalf, maar is dit jaar gestegen naar plek 5. Voor een paar drankjes moet daar 14,65 worden neergeteld.

In Nijmegen betaalt een terrasbezoeker het minst: 13,30 euro. Ook Dordrecht (13,33 euro) en Arnhem (13,70 euro) zijn relatief goedkoop.

Landelijk steeg de prijs voor een rondje overigens met 3,3 procent naar 14,26 euro. De prijzen stegen het meest in Enschede (7,9 procent), Breda (6,8 procent) en Groningen (7,6 procent). (ANP)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zeker, maar ik denk ergens in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SCHEVENINGEN