Ik heb een goedkope fles witte wijn (met schroefdop) nu twee maanden in de koelkastdeur staan. Kan ik deze nog drinken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt eraan of de fles al open is geweest
flyingcrow
9 jaar geleden
Ruik eraan als het goed ruikt is het nog goed,zeker als hij koel heeft gestaan

Antwoorden (1)

Is hij al open geweest? Dan nee. Als hij nog altijd gesloten is is er geen probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij is nog gesloten! Dank. Ik vroeg mij dit af omdat mensen zeiden dat een fles liggend, buiten de koelkast bewaard moest worden, maar gelukkig kan ik hem nog drinken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Liggend en buiten de koelkast is alleen voor flessen met kurk. Als je de kurk vochtig houd blijft deze erg lang goed. Maar als de kurk uitdroogt word de wijn muffig.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ goed antwoord.