Zijn er goedkope (merkloze) Dolce Gusto coups op de markt?

Voor Nespresso-apparaten zijn deze in elk geval wel verkrijgbaar, maar de cups van een Nespresso-apparaat passen niet in een Dolce Gusto-apparaat.

De originele cups voor een Dolce Gusto-apparaat zijn vrij duur.

Een goedkoper (merkloos) alternatief zou uitkomst bieden, maar ik kan ze nergens vinden..

9 jaar geleden
in: Dranken
1.3K

Het beste antwoord

Ik weet dat ze in Duitsland te verkrijgen zijn, maar hoe het merk precies heet, weet ik niet!
Je zou als je dichtbij de grens woont eens kunnen gaan kijken, maar misschien kan je ze ook online bestellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Om online te bestellen zul je toch eerst moeten weten hoe die dingen heten en waar ze verkrijgbaar zijn. Jouw bijdrage is meer een reactie dan een antwoord...
LloydChristmas
9 jaar geleden
Thanks!