Hoe lang blijft een pak ijsthee goed als het geopend is?

we woord ook nooit uit het pak gedronken we gebruiken altijd een glas...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
23.5K

Antwoorden (6)

Er staat toch een houdbaarheids datum op het pak
en er staat toch ook meestal wel op dat ze na openen nog 3 dagen houdbaar zijn.
Maar als je ze eenmaal geopend zijn kun je ze echt geen maanden in de koelkast bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De houdbaarheid op het pak gaat natuurlijk over de datum terwijl het pak nog dicht is. Uit eigen ervaring zou ik zeggen binnen 2 weken opdrinken anders is hij niet meer goed. Want ik heb het ook nooit op het pak zijn staan hoelang je het kunt bewaren na opening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan waar en onder welke temperatuur je het bewaard.In een koelkast 4 dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij al die pakken met al die vruchtensappen is dat max.3 dagen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar dagen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
staat gewoon op de verpakking na openen (...) dagen houdbaar in de koelkast.

(...) is niet een vloek maar een getal