Wat is de juiste verhouding van een beerenburg cola?

Ik vind dit erg lekker maar als ik het zelf mix is het vaak te sterk. Wat is de goede manier om het te mixen? Hoeveel cola en hoeveel beerenburg per glas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
10.6K

Het beste antwoord

Samenstelling Beerenburg cola.

1/3 Beerenburg en 2/3 cola.

Bereidingswijze:

Bij elkaar gooien en genieten.

Serveertips:

Koud met ijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Normaal gesproken is de verhouding 1:5, dus 1/5 sterke drank, 4/5 cola. Maar als jij dit te sterk vindt, kun je natuurlijk de verhouding aanpassen aan jouw smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik de borrelmaat die ook in een café gebruikt wordt (20 cc) en vul de rest van een normaal 200 ml glas aan met cola: zo doen ze het in een café dus zo zal het bij jou thuis ook werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf altijd de verhouding 1 deel beerenburg en 7 delen cola.