waar kan je quincycoldtea kopen?

Quincycoldtea eerder gekocht bij stundfood. Heeft ze niet meer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1K
Amadea
9 jaar geleden
In Griekenland: http://gounelas.gr/%CE%9A%CE%B1%CF%86%CE%AD%CE%B4%CE%B5%CF%82%20-%20%CE%A4%CF%81%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BC%CE%B1%20-%20%CE%A0%CE%BF%CF%84%CE%AC/%CE%A4%CE%A3%CE%91%CE%99%20-%20ICE%20TEA

Antwoorden (1)

De enige plek die ik kon vinden waar je het direct kunt kopen is: Ijs en Eetsalon Tra, in Goilre.

Wellicht dat je aan hun kunt vragen waar je het kunt inkopen?
Of als ze het niet meer hebben; waar ze het destijds kochten?)

Bron 1:
Facebookpost (Wel een oudere post; maar toch)

Bron 2:
Linkedin van iemand die bij een bedrijf werkt die prodctontwikkeling doet bij "Herman Jansen Beverages B.V." Waar hij blijkbaar ook aan dit product meegeholpen heeft.