Eristoff Gold , met wat kan ik het het beste mengen?

Ik heb een 5tal kleine promoflesjes Eristoff gold liggen maar vind het puur niet erg lekker, is er al een lekkere cocktail bekend met Eristoff Gold? Niet teveel gekke ingredienten aub!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In een longdrinkglas; cola, Eristoff Gold en citroensap. Met veel ijsblokjes! Je kunt het ook met appelsap drinken. Erg lekker is een klein beetje " Gold Strike' van Bols hierbij. Toegevoegd na 2 minuten: Zelf vind ik het te veel naar caramel smaken, maar met cola erbij zoals hierboven is het best te drinken.

diwaterstofoxide en oxidaan zijn vrijwel smaakloos. Daar kan je het prima mee aanlengen. diwaterstofoxide en oxidaan zijn ook altijd wel voorhanden.

Dat is toch wodka? Dat is erg lekker met verse sinaasappelsap en wat ijsblokjes. Het heeft zelfs een naam: screwdriver/schroevendraaier/destonillador (engels/nederlands/spaans).

Pols Peach, Eristoff Vodka, Pisang Ambon Guarana, Bols strawberry, verse sinaasappelsap incl. 2 shots. Dé liefdescocktail. Indrukwekkende en verrassende cocktail voor twee. Of het lekker is is een tweede, maar het maskeert in ieder geval de caramelsmaak.

Bronnen:
www.breeze-bar.nl/index.php...id...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100