Ja dit is mogelijk. in ongeveer 4 tot 5 uur in de vriezer is de cola bevroren.

Toegevoegd na 2 uur:
Het flesje kan eventueel knappen. De smaak blijft ongeveer hetzelfde alleen de prik gaat er uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
... en dat de prik er uit is.
Nee, er zit veel water in, en aangezien water uitzet bij bevriezing, zat het flesje knappen. Om dit te voorkomen kun je vooraf het flesje openen en een deel eruit laten lopen. Doordat je de dop niet helemaal vast erop terugdraait (let er dus op dat je flesje rechtop in de vriezer komt!), en minder inhoud in het flesje hebt is er ruimte om het water uit te laten zetten en de lucht eruit te laten ontsnappen. Op deze manier blijft je flesje gespaard.
Wel zal door het invriezen de prik uit de cola gaan en gaat een deel van de smaak verloren. Bij het niet geheel ontdooien voordat je de cola gaat drinken is de smaak niet goed verdeeld, waardoor een deel waterig zal smaken.
Het is allemaal niet schadelijk, maar ook niet aan te raden als je volop van je cola wilt genieten