waarom smaakt het glas waar mn drinken in zit zout?

Het is een beetje een rare vraag, maar ik had een glas met water in de vriezer gedaan om hem even snel koud te maken. Ik ben hem toen vergeten en toen ik hem eruit haalde was hij helemaal bevroren. Toen ik hem heel even heb gelaten en ik er een slok van kon nemen, smaakte het glas waar dat water inzat heel zoutig en raar. Wat is dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
2.9K
Amadea
9 jaar geleden
Had je het water wel in een schoon glas gedaan?
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een vaatwasser? Spoelt deze wel goed na?

Antwoorden (1)

In elk water zit wat zout, het zoute water heeft een lager vriespunt, als het water weer gedeeltelijk ontdooit proef je eerst het zoute water. Laat je alles ontdooien en roer je het water dan zou het normaal moeten smaken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het water smaakt niet raar, maar als je het wilt drinken dan smaakt dat glas raar en dat blijft een rare smaak in je mond hebben. Het water smaakt nog normaal