Kun je ergens in een winkel eiwitshakes kopen?

Dus niet online, maar uit een supermarkt bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
7.1K

Het beste antwoord

De Tuinen heeft een collectie eiwitpoeders.
Bij de meeste drogisten heb je ook wel eiwitshakes, maar dit zijn meer die maaltijdvervangende shakes om af te vallen.

Toegevoegd na 40 seconden:
http://www.detuinen.nl/sportvoeding/eiwitpoeder-whey.html/?___store=dt_nl&leftnav&order=position&dir=desc
Hier zie je het aanbod
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel neem ik daarvan in na het trainen? Want €42 voor 900 gram is wel veel geld
Ritsuka
9 jaar geleden
dat is niet zomaar te zeggen.
Waarvoor train je? Wat is je doel?
Hoe vaak en hoe zwaar train je? Wat eet je verder op een dag?
Het is alleen een supplement, je kunt ook prima genoeg eiwitten binnen krijgen uit je voeding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krachttrain ma di do en vr elke spiergroep tot failure, verder fiets ik 5 keer per week 20 km (ivm school).
Ik eet volgens mij te weinig eiwitrijk voedsel, ongeveer 1 boterham met pindakaas, 1 stuk vlees, 1 glas melk per dag, verder nog dagelijkse producten
Ritsuka
9 jaar geleden
vul eerst eens al je voeding in bij een calculator, en kijk wat je aan kan passen.
Waarschijnlijk krijg je met wat extra kwark enzo al genoeg hoor, stuk goedkoper
Ritsuka
9 jaar geleden
Kijk eerst wat je nu binnenkrijgt, voordat je dure troep gaat kopen.
Wat je nu aan het doen bent is denken "hmm, mijn auto rijd niet zo lekker. Laat ik er een fles luxe ruitenwisservloeistof in gooien, daar heb ik goede dingen over gehoord"
Zorg eerst dat de reguliere motor goed loopt, dat je genoeg benzine hebt, daarna kun je dat soort extra's gaan doen.

Andere antwoorden (3)

Dat kan je in elk geval kopen bij een voedingssupplementenwinkel zoals bijvoorbeeld Body & Gym Shop, Rotterdam / Muscle finesse, Alkmaar / Body & Fit, Heerenveen.

Maar ook bij een winkel zoals "de tuinen".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de huis-aan-huis-blaadjes zien ze dan vaak de eiwitshakes van Kruidvat of De Tuinen. Deze eiwitshakes zijn veel goedkoper dan de Be in Shape shakes. Kruidvat en de Tuinen verkoopt hun eiwitpoeder echter in een bus van 1 kg; dus geen portieverpakking.

Kruidvat verkoopt de merken Modifast en Weight Care. De weight care eiwitpoeder wordt per 490 gram (18 shakes) verkocht en is leverbaar in vier smaken (Vanille, Aardbei, Bosvruchten en Chocolade). De Weight Care shake kost 17,29 Euro per 18 shakes; oftewel Weight Care eiwitshake kost 0,96 Euro(*). Zoals eerder gezegd kunt u hierdoor al flink besparen. In dit vergelijk wordt echter een belangrijk punt buiten beschouwing gelaten, namelijk de smaak. Is de smaak net zo goed als bij Be in Shape? Helaas is het bijzonder lastig om hier een goed antwoord op te geven, want smaken verschillen per persoon.

De Tuinen verkoopt het merk Precision Engineered. Hun eiwitshake Super Whey Protein is een mix van whey concentraat en whey isolaat. De eiwitshake is niet volledig gericht op het segment “afvallen”, meer op de segment “fitnessen”. Doordat de eiwitshake ook whey concentraat bevat, is het percentage koolhydraten hoger dan bij een whey isolaat eiwitshake. Super Whey Protein is leverbaar in 908 gram en 2608 gram potten. De shake is tevens leverbaar in drie smaken: banaan, aardbei en vanille. De prijs begint vanaf 35,99 Euro. Bij 2 potten (circa 60 shakes) krijgt u 50% korting. Een Super Whey Protein eiwitshake kost 0,90 Euro(*).

Maar ik raad je 'de Tuinen' aan, want in de catalogus van 'Kruidvat' vind ik niets.
http://www.detuinen.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Peter14,

Tegenwoordig vind je veel partijen die eiwitshakes en sportsupplementen verkopen. Met deze vraag heb ik ook eventjes gelopen. Ik zelf kom uit de buurt van Hoorn en ben in een lokale sportschool gaan vragen welke eiwitshakes of sportsupplementen helpen bij het sporten. Hij heeft mij destijds gewezen op eiwitshakes en sportsupplementen van Muscle Concepts.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze eiwitshakes zijn gezond en hebben geen schadelijke voedingsstoffen toegevoegd. Het is mogelijk te bestellen via internet, maar ze ook op te halen vanuit de winkel. Mocht je in de buurt zijn, kan ik je zeker aanraden om er eventjes langs te komen. Adresgegevens staan op de website. Tevens kunnen ze je ook meteen een degelijk advies geven als het gaat om juiste moment van inname, voeding en andere belangrijke zaken bij het sporten.