Kijk hier eens, staan gigaveel recepten!

http://sappen.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Andere antwoorden (4)

Neem een sapcentrifuge, zet die aan, stop daar een wortel in en schenk er de wortelsap uit in een glas... Klaar ben je...

.

Oh ja, zet de sapcentrifuge ook weer uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of duw er nog even een appel achteraan, en wat citroensap - yum !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daarna weer gewoon uitzetten;-)+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhhaa ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja is heeeeel belangrijk;-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anders blijft het zo'n herrie hahaa
Snij de wortels in kleine stukjes. Dan krijg je een dunnere massa. Eventueel kun je de grove stukken er uit halen door het mengsel door een zeef te halen.
Een beetje suiker toevoegen is raadzaam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt echt een sapcentrifuge nodig. Zonder dit apparaat krijg je het sap er bijna niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een blender. Stevig laten draaien, en de ontstane drab met een grove zeef, zeven.