Heb je perse een automaat nodig om met cacao automaatpoeder chocolademelk wilt maken?

Of kan je er gewoon heet water bij doen?

Toegevoegd na 38 seconden:
bijvoorbeeld Van Houten Cacao VH15 poeder.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Dat poeder is voor een particulier toch niet te koop?
Ritsuka
10 jaar geleden
Wil met soeppoeder wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen water maar melk gebruiken.

Antwoorden (1)

Ja, die machine doet niks anders dan de juiste hoeveelheid cacao afgeven en goed roeren, ik denk dat jij daar ook toe in staat bent....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat lijkt mij ook, inderdaad.
Daarom vraag ik me af waarom het dan verkocht word als automatenpoeder?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen geen water,maar melk hiervoor gebruiken want anders is het niet lekker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is automaten poeder door een verhoogde dosering emulgator zodat het makkelijk in water oplost, het wordt in de machine in een trechter geleid die voor de mix met het water moet zorgen...Verder is het gewoon cacao voor je chocolade melk.