In België is alcohol nog steeds +16.
Sterke dranken zijn 18+.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus, wel jammer dat je geen bron hebt geplaatst, bij deze dus:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ook-in-belgie-alcoholverbod-onder-18-jaar/article-normal-97951.html
Ook in België gaat dat veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben zelf een belg dus heb niet echt een bron nodig. Ik vind mezelf wel betrouwbaar.
In België duurt het nog wel minstens een jaar voor het verandert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De bron is natuurlijk ook niet voor jezelf. Snap je dat nou echt niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niels, volgens mij snapt Yorre dat prima. Hij legt alleen uit waarom hij geen bron heeft aangegeven. Snap jij dat nou echt niet? Vervelend hè...?