Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand adres waar de ingeleverde frisdrank flessen heen gaan als die zijn ingeleverd? ?

Ik zoek dit ivm een doppen actie. Wil kijken of zn fabrikant of opslagloods me wil helpen ! Adressen van flessen fabrieken mag maar ook doppenfabrieken. Is een actie voor een rolstoel.

10 jaar geleden
in: Dranken
853
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je weet toch dat doppen geld waard zijn een hoax (iets misleidends of frauduleus) is?
molenaar
10 jaar geleden
Dus geen hoax !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kapot gedraaide doppen kunnen niet hergebruikt worden en is geen bijzonder plastic wat niet met ander plastic verwerkt kan worden. M.i. is de waarde van plastic doppen nihil.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik doe de doppenactie ook haha. Ik ga naar de dichtsbijzijnde winkel, en vraag het. Ik heb het ook in voor elkaar gekregen om in een winkel de doppen af te mogen draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
molenaar
10 jaar geleden
Dankjewel ik zal dat eens gaan proberen:)

Andere antwoorden (1)

Je zou hier kunnen informeren. Ik kwam wel eens met de trein langs Bunnik, en daar zag ik volgens mij altijd heel veel kratten met flessen staan bij Vrumona.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding