wat is een goede koffie voor heel zeldzaam gebruik?

ik drink alleen thee en de meeste van mijn vrienden ook. en soms wil er iemand koffie. ik heb een apparaat maar de filterkoffie is dan gewoon te oud.
ik wil geen ander apparaat aanschaffen.
wat is een heel goeie oplossing voor dit probleem? een heel goede oploskoffie bijvoorbeeld? in aparte luchtdichte zakjes ofzo? ik ga t niet proeven want ik lust geen koffie......

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
Ritsuka
10 jaar geleden
ik neem van mijn werk wel eens een paar zakjes oploskoffie mee, van die portieverpakkingen

Het beste antwoord

Koffie kun je prima invriezen in kleine porties. Of je koopt bonen en een bonenmaler (voor weinig op marktplaats), maar dat is wel een apparaat erbij.

Persoonlijk zou ik toch een nespresso machine (voor 25 te scoren op marktplaats) overwegen. Je gebruikt dan luchtdicht verpakte 1 portie cups. Altijd vers en erg lekkere koffie. Jij mag dan geen koffieliefhebber zijn, je gasten zijn dat misschien wel en zullen blij zijn met de (kleine) investering in een Nespresso apparaat. Cups zijn 36 cent per stuk en dat is wel iets dat je moet weten als je het overweegt.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
beide opties zijn aantrekkelijk. heb inmiddels een simpele nieuwe met een aanbod van 30 euro korting of koffie gescoord!

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik meestal oploskoffie welke vrij lang houdbaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De oploskoffie van Nescafé wordt door veel mensen als smaakvol ervaren.
Deze kun je in een pot kopen maar ook in zakjes.
Er zijn ook kleine potjes van.
Wanneer je deze maakt met gekookte melk in plaats van water, is het extra lekker.
Natuurlijk zijn er ook dure alternatieven, zoals zo'n koffiezetapparaat waarmee je met kuipjes werkt. Echter ik zou het gewoon bij een potje oploskoffie houden, prima alternatief! Ik ben een echte koffieleut en kan hier erg van genieten.