Welke alcohol (merk,...) is het goedkoopst in nachtwinkels?

want in nachtwinkels kost alle alcohol dubbel zoveel als in supermarkt

wat is in de nachtwinkel goedkoop qua alcohol?
ik woon in belgie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
5.9K

Het beste antwoord

Het scheelt per winkel. Je kunt wel deze rekensom gebruiken.

Alc * inhoud / prijs

Voor een blik bier.

5 * 500 / 50

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel dezelfde eenheden aanhouden.

Alc in procent.
Inhoud in ml
Prijs in centen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

volgens mij is en blijft bier het goedkoopst? of zit ik daar nou helemaal mis?... je kan natuurlijk ook bedoelen dat je wil weten van welk meter in verhouding de meeste alcohol het goedkoopst is als je lekker dronken wilt worden xD

en als je het goedkoopste wilt hebben, dan moet je maar eens prijzen gaan vergelijken in de winkel zelf... want de prijzen zullen natuurlijk wel verschillen per winkel!

Toegevoegd na 27 seconden:
*meter=merk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou dan ook het in de normale supermarkt goedkoopste moeten zijn. Alles verdubbelt immers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen gewoon bier van een onbekend merk, of goedkope wijn. Ik neem aan dat het niet alleen om de prijs gaat, maar het toch ook een beetje te drinken moet zijn. Goedkoop bier is vaak best aardig, voor wijn geldt dat iets minder maar ook daar heb je soms aardig spul bij.

Het is niet zo dat iedere nachtwinkel dezelfde spullen en merken verkoopt, een concreet antwoord is dus niet te geven. Maar ik neem aan dat als je het in de winkel gewoon even vraagt, je daar het beste antwoord krijgt.
14 jaar geleden
Als alles daar dubbel zo duur is, dan blijft dat wat in de normale (dag)winkel het goedkoopst is ook het goedkoopst in de nachtwinkel.
Lijkt mij dus bier van een onbekend merk.

Ik vraag me wel af waarom je dat wil weten. Gaat het je alleen om de alcohol in de drank en niet om of je het lekker vindt? En waarom moet je het in een nachtwinkel kopen? Is het belangrijk dat je à la minuut alcohol in huis hebt? Sommige dingen kunnen best wachten tot de volgende dag lijkt mij zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik wil me niet zap zuipen
nee ik ga niet dronken achter het stuur kruipen JA ik wil thuis voor de tv een beetje genieten van alcohol en daarom 's avonds even naar de nachtwinkel om wat voorraad te hebben Altijd dat bekritiserende vingertje.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry hoor, maar je vraagt om het goedkoopste. Dan vraag ik me af waarom je naar de dure nachtwinkel gaat. Ga dan overdag gewoon naar de supermarkt voor je voorraadje zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is nu nét het bewijs dat ik geen alcolieker ben!
ik denk niet gans de dag aan alcohol! alleen als ik er zin in heb, dus s avonds een beetje voor die paar flessen (blikjes) zal ik geen enorm prijsverschil hebben he... vandaar mijn vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nergens gezegd dat je een alcoholist bent. Ik heb enkel mijn vraagtekens gezet bij waarom je juist 's avonds in een dure winkel iets wil kopen en dan toch het goedkoopste wil hebben. Daarop heb je nu een duidelijk antwoord gegeven, dus wat mij betreft is dat opgelost...
Soms is het zo jammer dat GV alleen geschreven woord is. Daardoor mis je de intonatie en mimiek bij mijn vragen. Ik bedoelde het echt niet beoordelend, ik snapte het alleen niet.... Maar toch bedankt voor het minpunt... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel dagen dat ik niet aan wc papier denk, maar toch heb ik het in huis :) geintje hoor, Vandaag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, je hebt dus problemen ZONDER alcohol... ;-) LOL
Een aantal jaren geleden had Aldi een soort bessenwijn. Per hoeveelheid alcohol was deze het goedkoopst.
Huismerk bier is welliswaar nog goedkoper maar daar zit ook veel minder alcohol in.
Maar als je vooraf al weet dat je drank wilt kopen dan ga je toch naar de reguliere supermarkt??
Utrecht
14 jaar geleden
roemertje rond is bij ons het goedkoopst met een halve fles ben je toch echt wel onder zeil.........en morgen een fikse kater!!