Dat kan je 's nachts niet goed slapen.

Ook kan je er gestrest van worden, waanideeen krijgen en uiteindelijk ook hartproblemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bekijk anders onderstaande link ook eens..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je vaak pissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan wat je bedoel met "teveel" over wat voor een tijdsperiode.

Je kan teveel zien als elke dag 5 flesjes. Je zal dan aankomen, tandarts zal er niet blij mee zijn, je kan er verslaafd aan raken, uiteindelijk kan dit leiden tot relatie breuk, zelfs tot depressie.

Wanneer je bedoel met "teveel" heel snel achter elkaar veel flesjes drinken, je wordt erg druk en onrustig, wanneer je blijft drinken kan dit leiden tot de dood.

Toegevoegd na 53 seconden:
Er kan van alles gebeuren, geen eenduidend antwoord te noemen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga je vanzelf stuiteren en ga je de komende uren niet slapen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb je verhoogde kans op bijvoorbeeld tumoren in je hersenen of leverziektes.
komt door het stofje GLUCURONALACTONE

Toegevoegd na 17 seconden:
en je hebt barstende koppijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm... gruwelijk slecht spul dus.
nouja, het kan best, maar dan met mate!