Dat is mij niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat bovenstaand antwoord niet juist is.

In bepaalde soorten van Pickwick Fruit Garden zit geen theine (zie bron).

Bij andere soorten binnen de Fruit Garden groep staat er geen info over de theine vermeld.

Als ik op mijn smaak en gevoel (ik merk het als ik theine heb gedronken) af ga denk ik dat er wel theine in zit als er niet nadrukkelijk vermeld staat dat het caffeinevrij is.

Het zou goed zijn als Pickwick dit gewoon duidelijk op de verpakkingen zet. Dus standaard onder de soort zetten of het met of zonder theine is.

Toegevoegd na 20 minuten:
Heb het even nagekeken en kan met zekerheid zeggen dat er binnen de Fruit Garden groep soorten zijn gemaakt van Rooibos en andere van thee. De rooibos is caffeinevrij en de thee bevat caffeine/theine. Dit staat altijd aangegeven bij de ingredienten.

Wel zou Pickwick het alsnog duidelijker mogen aangeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naamlooss
10 jaar geleden
Thanks

Andere antwoorden (1)

Ja, want het zijn zakjes gearomatiseerde thee met stukjes fruit erin. Alle gewone thee bevat theïne.
Amadea