Is punica nog te koop in Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
12.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker, in grotere tankstations!

Antwoorden (3)

Ja hoor.

In ieder geval hij de Boni, maar vast ook op meer plekken.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb ze van de week nog zijn staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was er zelf ook altijd dol op, maar ben het helaas al jaren niet meer tegengekomen in Nederlandse supermarkten. De berichten op internet die een verdwaalde fles Punica vermelden in een Nederlandse supermarkt, zijn allemaal minimaal een paar jaar oud. Ik ben dus bang dat het inmiddels echt helemaal is verdwenen uit Nederland.
In Duitsland is Punica echter nog wel volop te krijgen. Er is ook een Duitse website. Dus misschien dat supermarkten in de grensregio het nog in de schappen hebben staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het schijnt wel in supermarkten te koop te zijn (C1000 bijv) maar de smaak is wel anders.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze is van nog geen jaar geleden: http://www.dumpert.nl/mediabase/2122181/c1e6ffb7/punica_oh_punica._waar_bent_u_toch_gebleven_.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het anders nog nooit gezien bij de C1000...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de C1000 winkels een groot deel zo werken dat de manager zelf mag bepalen wat er in komt. Sommige winkels werken iig zo.