Moet je starbucks Caramel Machiato warm maken?

ik heb er een gekocht:D

Toegevoegd na 1 minuut:
En zo ja, hoe warm? Oven of magnetron?

Dankjeee!

Toegevoegd na 1 minuut:
En zo ja, hoe warm? Oven of magnetron?

Dankjeee!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
5.4K

Het beste antwoord

Het wordt duidelijk aangeprezen als een koude koffiedrank.

Starbucks zal vanaf nu ready-to-drink producten verkopen in diverse supermarkten in Nederland. De producten van Starbucks worden verkocht onder de naam Starbucks Discoveries.
Het zijn koude koffiedranken die in het zuivelschap komen te staan.

De koffiedrank wordt vanaf deze week in het schap met dagverse zuivel van supermarkten door heel Nederland gezet. Starbucks Discoveries wordt dan in drie smaken verkocht. Dit heeft de koffieketen bekend gemaakt. Seatlle Latte, Chocolate Mocha Latte en Caramel Macchiato Latte zijn geïnspireerd op de warme dranken. Deze warme dranken worden bij de vestigingen van de koffieketen verkocht. “Op deze manier kan iedereen in het land genieten van het onmisbare, ontspannen Starbucks-moment, zelfs als er geen Starbucks-vestiging in de buurt is”, aldus de keten in een persbericht.

De koude koffiedranken werden al ergens anders in Europa en de rest van de wereld verkocht. De dranken worden gemaakt en gedistribueerd door zuivelgigant Arla Foods.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf deze week? Ze staan er al even hoor haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaaa, ik had natuurlijk de bron even moeten vermelden.........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik dacht later ook dat dit natuurlijk een oudere bron zou zijn, alsnog een plusje hoor haha

Andere antwoorden (1)

Nee, deze staan in de supermarkt ook in de koelkast als het goed is. Deze zijn bedoeld om koud op te drinken. Je kunt hem ook warm maken, maar naar mijn mening komt de smaak meer tot recht als hij koud is