Kan je port van 1960 en 1963 nog drinken?

De port is een paar keer verhuisd en heeft niet altijd koel gelegen maar wel steeds liggend. En wat moet je doen/niet doen als je de port wilt gaan drinken. Het is beide vintage port. Die uit 1960 is het merk "Fonsega" en die uit 1963 een W&J Graham & c

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Ik denk dat die port nog erg lekker is. Wij hebben een aardig aantal vintageport uit 1945. De flessen zijn een aantal malen mee verhuisd en smaken verrukkelijk. Eet er een stukje blue stilton bij. Mmmmmmm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeer waarschijnlijk wel. En daar bij zullen de flessen Port als ze nog niet geopend zijn, een hoge waarde hebben . Ik heb hier een fles staan uit 1942, en die heeft een waarde va meer dan € 325,-