Bestaat er energy drank zonder caffeine?

technisch gezien is het dan geen energy drank meer natuurlijk. maar bestaat er een drank met dezelfde "kauwgomballensmaak" waar je niet wakker van blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
9.5K
bamibal
11 jaar geleden
De energie zit niet in de cafeïne, maar in de suiker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik een liter cola drink kan ik daarna gelijk slapen, 1 blikje energy drank en ik blijf minstens een uur wakker. het kan toch niet puur en alleen in de suiker zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Energiedrank is niet perse caffeine naar mijn idee. AA is ook een energiedrank. Die kauwgomballensmaak komt naar mijn idee ook niet van de cafeïne dus ik gok op een bevredigend antwoord. Hubba bubba soda bestaat niet meer lees ik net.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AA valt hieronder volgens mij: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sportdrank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een energiedrank is een drank die een stimulerende werking op mensen kan hebben. Er zijn twee soorten energiedrankjes: de zogenaamde sportdrankjes en drankjes die bedoeld zijn voor het verbeteren van mentale prestaties. http://nl.wikipedia.org/wiki/Energiedrank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je wel hoeveel suiker er in cola zit? Ik denk dat het cola/energydrank meer tussen je oren zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, maar ik doel dus op de redbull achtigeenergy dranken . niet de isotone sportdranken als gatorade

Het beste antwoord

Er bestaat wel iets dat het Sea(2), ik weet alleen niet of het hier te koop is.
Het is biologisch en bevat geen caffeine.

Toegevoegd na 34 seconden:
* Sea[2]O
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer ik mij slap en trillerig dan krijg ik een oppepper door Ovomaltine te drinken. Dat is cacaopoeder met gerstemout, en dat klop je door (in dit jaargetijde hete, maar het kan ook met koude) melk. Door er (riet)suiker aan toe te voegen kan je het zelf zo zoet maken als je maar wilt.
Amadea