Wat is de doelgroep van Bavaria?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is groot want Bavaria produceert bier en frisdranken voor verschillende merken en winkelketens.

Antwoorden (3)

Vanzelfsprekend op bierdrinkers. Wel willen ze met name jongere trekken omdat die bij tevredenheid langer en vaker bavaria drinken.
Een andere doelgroep is mensen buiten Brabant. Hier in Brabant wordt bavaria toch al veel gedronken ze willen met reclames ook uitbreiden naar andere regio's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bavaria produceert ook veel frisdranken en andere 'merken' bier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alleen de nederlandse markt,ik woon in een klein dorpje in zuid italie en zelfs hier kan ik bavaria bier kopen sinds een paar jaar,naast heineken
De doelgroep is volgens de Marketing Manager Bavaria
Nederland, de consument in de leeftijd van 18-40 jaar.
Bavaria heeft zijn Marketing strategie dan ook toegelegd op het organiseren en meewerken aan evenementen die gericht zijn op met name de jongeren.
Enkele voorbeelden;
Bavaria City Racing,
Rockit Open Air,
Vondelpark Open,
TT- Assen,
Pop on Top,
Extrema Outdoor, enz.

Bavaria gaat eveneens aan de slag om de interactieve media te gaan inzetten.
amc
11 jaar geleden
Bavaria sponsort enorm veel studentenverenigingen, loop er eentje binnen en ze schenken Bavaria (op de corpora na). Daarom zou ik zeggen dat ze zich vooral op jongeren richten. Ook de evenementen die hierboven genoemd werden worden door veel jongeren bezocht.