Is Benedictine du couple veel geld waard?

Ik heb een fles Benedictine du couple gekregen. Een vreemde dubbele fles drank verzegeld met lood en voorzien van aparte zegels. Ik durf hem niet open te maken omdat hij er waardevol uit ziet en de persoon van wie ik hem kreeg heeft hem aan mij doorgegeven en weet er zelf ook niets over. Op internet kan ik hem nergens te koop vinden en ook bij de gall en gall hebben ze deze fles nog nooit gezien. Kan iemand mij de waarde van deze fles drank vertellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb deze fles vele jaren geleden wel bij een slijter te koop zien staan en toen was hij niet bijzonder duur, maar kennelijk maken ze deze flessen niet meer; op een Franse veiling is hij kennelijk voor E177,- van de hand gegaan.

Zie link:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens onderstaande link tussen $15 en $25 op e-Bay.
(link is wel van 2010, dus misschien is de prijs inmiddels wat hoger)

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. het gaat daar over een lege fles.
Dus misschien toch wat meer dan $25 (ca. € 17,50)