Zijn er in Nederland kroegen waar ze alcoholvrij bier uit de tap hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1K

Het beste antwoord

Nee (of je moet heeeel goed zoeken)

Inge van der Heijden, woordvoerder van Bavaria, erkent de potentie, maar ziet nog technische problemen. ‘Het is lastig om alcoholvrij met de juiste kwaliteit uit de tap te krijgen. Dat is dan ook de reden dat het hier in Nederland slechts bij uitzondering te krijgen is.