Wat is de beste en lekkerste manier om van rode bieten sap te maken?

ik wil dit eens proberen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Antwoorden (2)

De beste manier is rauwe bietjes schillen (met een dunschiller) en dan in de sapcentrifuge. Dan doe je er wat citroen- of limoensap bij voor de frisse smaak. Want bietensap is heel erg laf en flauw als je er niets bij doet.
Een dotje sour cream er op en heb je een best drankje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is ook echt lekker
2 rode bieten
4 sinaasappels
1 cm gember
(1 eetlepel yoghurt)

Schil de rode bieten en sinaasappel.
Doe de rode bieten, sinaasappel en gember in de sap centrifuge.
Garneer eventueel met een eetlepel yoghurt om de smaak wat voller te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt me ook lekker!