Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb pas aardbei stracciatella thee gedronken. Maar hoe maak je dat?

Pas heb ik in een restaurant aardbei stracciatella thee gedronken. Deze thee vond ik zo lekker dat ik hem graag zelf eens zou willen maken. Hij is namelijk nergens te koop behalve via internet. Ik weet dat dit de ingrediënten zijn: zwarte thee uit ceylon en zuid-India, stukjes cacao, stukjes kokosnoot, aardbei, yoghurt, vanille.

Ceylon thee is niet moeilijk te vinden. De Zuid-Indiaanse weet ik niet waar je die moet kopen. Verder vraag ik me ook af waar stukjes cacao worden verkocht en hoe je de aardbei en yoghurt moet toevoegen (meestal zitter er toch enkel gedroogde dingen in thee?)

Weet er iemand hoe je dit moet maken? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
717

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Yoghurt moet niet in thee. Ik denk dat je er niet aan ontkomt om aroma's te gebruiken in plaats van de natuurlijke ingrediënten. Je zou de thee die je hebt uitgezocht kunnen aromatiseren met cacao-, vanille-, kokos- en aardbeiaroma. Die aroma's kun je wel kopen in kookwinkels. Of je yogurtaroma kunt kopen, weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding