Waar kan ik in België online pure granaatappelsap en cranberry sap bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Supergezond cranberry sap!
Ik koop het gewoon in de supermarkt.
Je hebt gewone en een 'light'-versie.

Het beste antwoord

Je kunt bij http://www.degroeneluifel.nl/categorie.php?categorie=579 cranberrysap en granaatappelsap bestellen, het wordt ook bezorgd in België.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Granaatapelsap en cranberry sap kun je bij deonlinedrogist.nl bestellen , dit kan je thuis vanuit belgie bestellen en wordt ook in Belgie bezorgd.
Zie bijgevoegde link