Alcohol drinken, als je een paracetamol gebruikt hebt is niet zo goed, maar hoe zit dat met bier van 0.0% alcohol?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Dat is geen probleem. Het gaat er bij alcohol namelijk om dat je lever hard moet werken om de alcohol af te breken. En als diezelfde lever ook nog paracetamol moet gaan verwerken, dan wordt deze extra zwaar belast.
De combinatie alcohol en paracetamol is in principe niet gevaarlijk, maar geeft wel problemen bij grote hoeveelheden en langdurig gebruik van allebei.
Maar zolang er dus geen alcohol in je bier zit, heeft je lever nergens last van ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is geen probleem, er zit tenslotte geen alcohol in.