Ik heb sinds kort een Nespresso apparaat. Welke smaak koffie lijkt het meest op Illy of Peeze koffie?

En ik weet dat je een doos kunt bestellen met alle soorten erin, maar dat wil ik dus juist níet!
Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat jouw vraag echt te breed gesteld is. Er zijn bij nespresso smaakvariaties in sterkte 2 t/m 10.
Persoonlijk vind ik \voluto erg lekker maar ik weet echt niet of jij dat bedoelt.

Het beste antwoord

Dat is toch persoonlijk, maar ik zou je dan de Capriccio kunnen aanraden. Die iets mildere in het groene cupje.
Iets lagere brandgraad. Heerlijke smaak.
Maar nogmaals... misschien zijn er mensen die iets heel anders vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn hulpstukjes in de handel die qua vorm precies erinpassen, Blokker heeft ze voor de Senseo en kun je nu erin doen wat je maar wilt. Er zit wel 1 nadeel aan want de papierlaag houdt enkele stoffen tegen die cholesterol veroorzaken - maar stukje wc-papier doet hetzelfde.

Ily heb ik op deze manier geprobeerd maar je kunt voor exact dezelfde smaak ook bij de Spar terecht: dan heet het Bio-regular en hebben ze al in padvorm. Dit merk is op dit moment het enigste dat pad-koffie weer volop aan vroegere tijden doet denken toen koffie nog koffie was - waarschijnlijk dringen fabrikanten ons een andere smaakbeleving op want gemalen koffiestruikvezels behoort immers tot "ingrediënt" en daar kon de Keuringsdienst van Waren dus niets tegen doen.