Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er witte chocolade melk?

.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuke vraag, nooit over nagedacht :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker. Ik weet een chocolaterie in Ede waar ze maar liefst tweeëndertig verschillende soorten chocolademelk serveren, waaronder vier smaken witte. Als je liefhebber bent, een echte aanbeveling! Zie: http://chocolata-ede.nl/chocolademelk/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, deze bestaat in poedervorm. Erg lekker, ik heb het laatst eens bij de Jumbo gehaald, zit in van die portiezakjes voor een grote mok te maken.
Weet helaas het merk niet meer.

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik zag ze afgelopen zaterdag bij de Xenos staan! 1,50 voor een doosje met 8 zakjes.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja gelukkig wel! Bij de v&d kan je het bestellen in het restaurant. Zij hebben witte chocolade druppels die ze laten smelten met warme melk eroverheen. Erg lekker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, die bestaat.
Witte chocolademelk kun je heel makkelijk zelf maken.

Ingrediënten voor 1 personen

*25 gr witte chocolade
*Beker melk (1 dl)
*Slagroom
*kaneel
*suiker

Hulpmiddelen

*steelpannetje
*een kom

Bereidingswijze

Laat de witte chocolade au bain maire smelten, maak ondertussen de melk warm en voeg daar de witte chocolade aan toe. Goed kloppen zodat een luchtig geheel ontstaat.
Voor de afwerking, klop de slagroom met wat suiker en kaneel. Ganeer de kop chocolade melk met de kaneelroom.

Serveertips

Je kan de chocolade ook in de melk laten smelten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding